TGIF!

Thank God it`s Friday!

En av mange goder ved å begynne å jobbe igjen er at helgene virkelig nytes til fulle! I kveld har vi hatt pizza sammen med ungene, og nå sitter vi her alene og koser oss med bøker, a-magasinet og hverandre:)

Nå holder jeg på med to bøker. Grave sight (Charlaine Harris) kom i posten i går, sendt fra Nina da jeg vant konkurranse for en stund siden. I dag kom Unger kan (Ben Furman), som mannen hadde bestilt. Jeg har begynt på begge to:) Utfordringen med Grave sight er at den er på engelsk. Men det er jo nettopp det som er grunnen til at jeg har lyst til å lese den også da, he he! Jeg er skikkelig dårlig i engelsk, har så dårlig ordforråd at det er krise. Tenkte kanskje det kunne hjelpe å lese litt engelsk litteratur??? ( Det hadde sikkert hjulpet å reise rundt i verden også, men det er jo litt dyrere…)

blogg 003

Vel, nå må jeg tilbake til sofaen og helgekos!

Håper dere også koser dere masse i helga:)

Klemsi demsi:)

(PS, jeg kommer helt sikkert til å skrive mer om bøkene senere når jeg har lest dem ferdig)

3 Responses to “TGIF!”


  1. 1 R3n3t 21/08/2009, kl. 8:26 pm

    Jeg trodde først du skulle si at dere hadde spist på T.G.I Fridays, og skjønte ingenting, for det finnes vel ikke i Kr.Sand.. Men neida, bare herlig med fredag altså:) Enig i det! Jeg har sittet i sofaen med en smågodtpose sammen med to venninner i kveld jeg:) Imorgen går turen til Ikea….diverse ting som må kjøpes.

    Ha ei god helg videre!

    • 2 landsbyjenta 21/08/2009, kl. 8:37 pm

      Ha ha, visste ikke det fantes noe sånt engang jeg… Her på bygda er vi fornøyde bare det er helg, he he!
      Snakkes:)

  2. 3 R3n3t 22/08/2009, kl. 1:43 pm

    Hehe, tenkte meg det… Jeg spiste mye på t.g.i fridays i msia, men har aldri vært på en av de i oslo for det er så dyrt her. MEN de har veldig god mat:) Kanskje vi tar en tur dit når du en eller annen gang tør å ta turen innover til dette ikke-så-kalde-lenger kollektivet…hihi


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 200,465 besøk

JEG TWITRER

august 2009
M T W T F S S
« Jul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
Bloggurat

