IT`S A BEAUTIFUL DAY!

For en nydelig dag å våkne opp til. Ute skinner sola og jeg kjenner meg full av energi! I tillegg har vi lite planer for dagen. Digg!
Jeg og guttene skal snart ut å gå en trilletur med vogna, mens mannen og eldstemann tar seg en sykkeltur:) Ellers er almanakken tom i dag, og det er en skikkelig deilig følelse synes jeg:) Det er skikkelig helg i dag hos oss:)
Jeg så at Aksel Hennie har fått Amanda- pris for Max Manus rollen sin, samt at det ble delt ut flere priser til filmen. Jeg er en av de få som ikke har fått sett den enda, så kanskje det hadde vært en ide å se den i kveld? Fikk veldig lyst til det:)

Dagens planer i listeform:blogg 006

– vaske litt tøy

– trilletur med vogna

– kanskje vaske kjøkkengulvet ( sølte ut en haug med mel i går så strengt tatt burde jeg)

– dele ut flyers fra Family OKS

– kjøpe litt dill og dall i Vennesla sentrum

– hente tilhengeren hos svigers

MEN, det er mulig vi ser bort fra denne lista, og heller pakker ned fortelt og campingtingene våre:)

3 Responses to “IT`S A BEAUTIFUL DAY!”


  1. 1 R3n3t 22/08/2009, kl. 1:26 pm

    1) Det høres ut som en skikkelig idyllisk familiedag:)

    2) JA, du bør absolutt se Max Manus!

    3) Flyers for oks? Hva slags flyers? Jeg ble så nysgjerrig:)

    4) Fin du er på bildet:)

    • 2 landsbyjenta 22/08/2009, kl. 6:25 pm

      Takk:) Flyersene er små kort med litt info om Family. Med endel bilder av menigheten, og litt sånt… Ikke så lett å forklare, he he! Blir lagt i postkassene rundt i hele Vennesla og omegn:)

  2. 3 R3n3t 23/08/2009, kl. 12:52 am

    Stilig!

    Og i tillegg til å se Max Manus må du lage deg en tikka masala-rett!Tikka masala-saus er en indisk saus…Du kan blant annet kjøpe den på Uncle Bens-glass, helt ferdig:) Steik kyllingstrimler og bland det sammen med sausen….varm opp og server med ris og evt litt woket grønnsaker. Veldig godt:) Det er jo en helt super-enkel middag som smaker delicious:)

    Hvis du aldri har smakt tikka masala er det seriøst et MUST.


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 199,211 besøk

JEG TWITRER

august 2009
M T W T F S S
« Jul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
Bloggurat

