DAGENS LILLE LYKKE

… å se på mine to minste gutter som leker og koser seg sammen.

Det er lørdag, jeg koser meg her i stua sammen med gutta. Eldstemann er hos en klassekamerat på overnatting, så det er bare meg og de to minste som er hjemme. Det er ikke mange ting som gir mer lykke i hjertet enn å se sine små skatter leke og kose seg sammen! Det er lykke i morshjertet det!

Nå er de minste 2 og 4 år gamle, og de har virkelig mye glede av hverandre. Det går mest i duplo og lego ( star wars) for tida. I dag har de lekt mye inne på det ene soverommet, hvor de lager skute og hytter av dynene sine:) På dager som dette kjenner jeg at jeg har alt jeg trenger.

I tillegg skinner sola ute, og det er vår!!!!

0 Responses to “DAGENS LILLE LYKKE”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 188,917 besøk

JEG TWITRER

mars 2011
M T W T F S S
« Feb   Apr »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
Bloggurat

