MUSIKKMINNER

Hva tenker du på når du hører forskjellige sanger???

Dette tenker jeg på:

The actor(micheal learns to rock): Jenterommet, forelska i … ……, ca 5. klasse.

Show me heaven ( Maria McKee): Jeg og Anne på scenen på kulturkveld 🙂

Eternal flame ( the bangles): Jenterommet, fjernkontrollen som mikrofon

On my own ( les miserables): Forelska i Morten, ikke så lenge før vi ble sammen. Dette ble sangen vår:)

Un- break my heart (toni braxton): Hjemme på rommet, stupforelska i Morten….

Just hold me (maria mena): Kjøkkenet på Sørum, det året vi gikk på bibelskolen

Det vakke min skyld: Jentegjengen på sommeren

Gangsta`s paradise (coolio): Jentegjengen på ungdomskolen

Scatman (scatman john): To som kliner noe himla på fritidsklubben, ungdomskolen ( ikke meg altså)

Min første kjærlighet ( jan teigen): Sommerferie med familien til Danmark

Burnin (maria arredondo): Da vi bodde i krsand, hørte masse på denne da jeg gjorde reint.

Don`t know much about love ( hanne boel) Sommerferie til Danmark med familien

Please forgive me (bryan adams): Superforelska, men klarer ikke huske i hvem!!! Irri!!! Jenterommet…

I dreamed a dream ( les miserables): Pianoet i stua hjemme, jeg satt og sang:) Egentlig alle sangene fra Les Miserables:)

You`re the inspiration ( chicago): Jenterommet, mens jeg gjorde lekser, dagdrømte, rydda…..

Words ( F.R David): Familiefilm fra min storesøster var baby. Pappa bare 19 pr. langt hår med babyen i armene, stolt som en hane…

Wannabe (spice girls) : Fritidsklubben, dansa…

Father and son (boyzone): Samme fritidsklubb, slowdance…

Pray ( rebecca st james): Alle kjøreturene da jeg nettopp hadde fått lappen og suste rundt i pappas bmw…

 

Ja ja, dette var bare sanger jeg kom på nå i farten.. Synes ikke liste viser en person med særlig god musikksmak, he he! Men, heldigvis endrer musikksmaken seg med årene… Nå er jeg nesten alltetende, noen favoritter:

Alicia Keys

Beyonce

Corinne Bailey Rae

Susanne Sundfør

Alle slags musikaler

Og alt annet:)

Håper disse skal gi meg mange gode minner framover:)

 

 

 

 

 

 

 

 

0 Responses to “MUSIKKMINNER”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 199,211 besøk

JEG TWITRER

mars 2011
M T W T F S S
« Feb   Apr »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
Bloggurat

