Pre- produksjon i gang

Jeg skrev tidligere på bloggen at jeg hadde noe spennende på gang, og at det IKKE var ny baby på gang, he he. Det som er på gang er plateinnspilling:) Jeg skal lage ei plate med egne låter som jeg har skrevet de siste årene, og jeg synes det er KJEMPESPENNENDE!

I dag har vi endelig kommet i gang med pre- produksjon av plata, spennende! Jeg har skjønt at å lage plate er ganske tidkrevende, det ligger mye arbeid bak en ferdig innspilling, men for min del er det bare gøy, jeg synes det er kjempespennende å kunne være med helt fra begynnelsen og se hvordan plata formes og blir til.

Vi har fått jobba med to av låtene, og har minst åtte igjen, så vi har ikke kommet så langt enda. Jeg har faktisk ikke bestemt meg helt for hvilke sanger som skal med på plata engang. Jeg har skrevet mange låter de siste årene, og synes det er vanskelig å høre hvilke som vil fungere best på ei plate. Nå gjelder det først å jobbe låtene ferdig, og så begynner vi på selve innspillinga:)

Jeg regner med plata vil være ferdig til jul ca, med plateslipp tidlig på nyåret:) Ønsk meg lykke til!

3 Responses to “Pre- produksjon i gang”


  1. 1 Marianne 03/08/2012, kl. 7:49 pm

    Hei! Så spennede! Det gleder jeg meg til å høre! Lykke til! Klemklem


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 189,046 besøk

JEG TWITRER

august 2012
M T W T F S S
« Jul   Sep »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Top Clicks

  • Ingen
Bloggurat

