HANDLETUR PÅ IKEA, MASSE MASSE!!!

I går var jeg og mannen på Ikea for å handle diverse til huset! Vi fikk handla det meste vi hadde bestemt oss for:) Det ble en full tilhenger:

Baderomsmøbler til badet nede

Baderomsmøbler til badet oppe

Speil til badet nede

Speilskap til badet oppe 

Seng til Noah

Underseng til Noah ( gjesteseng) 

Seng til Dennis

Vask til vaskerommet

Kjøkkenbenk til vaskerommet

Dørhåndtak til kjøkkeninnredningen

Litt dill til å henge opp på rommet til Noah

Veldig gøy å få ordnet alt dette på noen timer:) Nå er det bare monteringen igjen, he he!

Ellers går det framover med husbygginga. Nå er nesten hele loftet ferdig! Alle gulv er lagt og det mangler stort sett bare noen dører tror jeg:) Garderobedørene må også opp. Badet oppe har vi begynt på, her er det endel igjen fortsatt.

Nede er vi ferdige med garderoben, vaskerommet og soverommet. Vi har igjen litt på badet, samt kjøkken, stue og gang.

Det nærmer seg, det nærmer seg!!! 

Gøy, gøy, gøy!!! 

Nå gleder jeg meg til jeg kan ned å vaske rommene oppe, og begynne montering av senger:) 

1 Response to “HANDLETUR PÅ IKEA, MASSE MASSE!!!”


  1. 1 Linda S 11/05/2011, kl. 8:46 pm

    SÅ kjekt med husbygging og snart innflytting! Og kjekt å få unnagjort nødvendig handling 🙂


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 201,354 besøk

JEG TWITRER

mai 2011
M T W T F S S
« Apr   Jun »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
Bloggurat

