FOR EN KVELD!

Photo: Jeg har vært på en meget bra releasekonsert med min kjære søster ikveld og jeg er en himla stolt lillesøster!!:-D Løp og kjøp plata!

I går hadde jeg releasekonsert på kulturhuset i Vennesla. Det var skikkelig opptur! Så mange fine tilbakemeldinger etterpå, det betyr mye! Føltes nesten som den gang jeg gifta meg, var så mange fine mennesker som gratulerte og sa fiiine ting til meg, he he:) Blomster fikk jeg også:)

Så nå gleder jeg meg bare til konserter i kveld og i morgen. DIGG HELG!

(Film kommer senere)
Klem fra en L Y K K E L I G landsbyjente:)

0 Responses to “FOR EN KVELD!”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 199,211 besøk

JEG TWITRER

april 2013
M T W T F S S
« Mar   May »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
Bloggurat

