DEILIG START PÅ PÅSKA!

Påskeferien er i gang, og jeg er superfornøyd med dagen!
I dag har guttene vært en tur hos mormor og morfar mens jeg og mannen tok en skitur! Det er en heller sjelden ting i vår familie… Jeg skjønte at skiformen ikke er helt på topp:) Har følt meg passelig sprek de andre skiturene jeg har hatt i vinter, men jeg har stort sett alltid hatt med meg noen av  guttene da, og med en 4- åring, en 6- åring og en 10- åring så blir det liksom ikke helt det samme tempoet…

Men du så deilig start på dagen! Vi stod opp sent, slukte ei skive og dro rett ut på ski. Skikkelig deilig!

Fiiint føre

Fiiint føre

Nå er mannen på jobb og eldstemann på overnatting hos fetteren sin, så da skal jeg og de to minste kose oss godt her hjemme. Vi har tegnet, klippet og limt litt, ganske moro til og med for mammaen:

Bad

Bad

Påskemåltid

Påskemåltid

Ønsker alle sammen en fiin lørdag!

0 Responses to “DEILIG START PÅ PÅSKA!”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 199,211 besøk

JEG TWITRER

mars 2013
M T W T F S S
« Jan   Apr »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Bloggurat

