TA VARE PÅ MINNER

Tirsdager har de to minste fri fra barnehagen, og jeg fri fra jobb. Da koser vi oss hjemme, og har det skikkelig avslappende…
I dag har de funnet fram eskene sine her i stua, mens jeg satt på pianorommet og jobbet med en ny låt. Alle tre gutta har ei eske hver, som står i Billy- bokhylla vår her i stua. Den brukes til å oppbevare kort og småting de får/ kommer hjem med. De har blitt fyllt med bursdagskort fra venner og familie, tegninger fra barnehage og annet dill.
Det er ikke ofte de kikker i disse eskene, men det er stor stas når de en sjelden gang tar de fram.

2013-03-19 12.03.02

2013-03-19 12.03.15

Jeg synes dette er en lettvinn måte å bevare bursdagskort og annet på, ellers hadde de nok havnet i søppelbøtta… Vi voksne har også en eske hvor julekortene havner når de har hengt oppe lenge nok:)

Sånn så det ut da jeg kom inn i stua etter en stund...

Sånn så det ut da jeg kom inn i stua etter en stund…

Eskene står lett tilgjengelige inni et skap i stua

Eskene står lett tilgjengelige inni et skap i stua

Ellers har jeg også tre småbøker som ligger i den samme bokhylla. Her noterer jeg litt forskjellig om gutta, helt fra de var nyfødte og oppover. I begynnelsen er det amming og sovetider, så er det milepæler som krabbing, ord og annet. Ettrhvert skriver jeg ned morsomme ting de sier- og kanskje litt intervjuer innimellom. Disse bøkene er veldig fine minner, og gutta elsker når jeg leser utvalgte historier fra deres bok:)

0 Responses to “TA VARE PÅ MINNER”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 200,465 besøk

JEG TWITRER

mars 2013
M T W T F S S
« Jan   Apr »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Bloggurat

