TIDELIBOM…

Skal si det snør i dag!

IMAG0680

Jeg og mannen sov leeeenge i dag, så da vi endelig kom oss opp i halv elleve tida var det bare på med ull og utetøy og ut i snøkaoset… Jeg har aldri sett så mye snø komme på så kort tid før! Det var ikke så rent lite å måke bort… Heldigvis ropte ungene på meg etter en stund, så jeg «måtte» inn mens mannen fortsatte å måke snø ute. Jeg ramlet inn med blodsmak i munnen, rød som en hummer og sliten som en dau fisk:

IMAG0691

Jeg liker egentlig å måke snø, en fin måte å få trimmet litt på:) Regner med jeg fikk forbrent minst 5000 kalorier denne økta, he he:) De to siste gangene har til og med snøen kommet i helga, det er jo digg. Passer liksom mye bedre å måke snø i helgene enn på mandags morgen:)

IMAG0682

Denne dagen blir det lite farting. Vi får kose oss så godt vi kan hjemme i dette været. Mannen står ute og selger juletrær i dag, sikkert ikke så godt og varmt… Jeg har ryddet og vasket, men jeg finner selvsagt alltid tid til litt kos og avslapping…

IMAG0694

Nå nærmer det seg jul! Jeg gleder meg masse til julaften og romjula. I år skal mannen ha fri både første og andre juledag, det skal bli skikkelig fint! Ønsker dere alle en fin lørdag, og en god førsjulstid den siste uka før jul!

IMAG0696

 

 

0 Responses to “TIDELIBOM…”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 189,046 besøk

JEG TWITRER

desember 2012
M T W T F S S
« Nov   Jan »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Top Clicks

  • Ingen
Bloggurat

