LESEHEST?

Jeg hadde et lite mål om å lese 52 bøker i løpet av 2012… Det klarte jeg ikke…

Nå var ikke dette et overordnet mål for året, så det er kanskje like greit at det ikke ble noe. Lest har jeg, og ikke så lite heller. Jeg har lest 39 bøker dette året, og det har vært mange fiiine leseopplevelser, noe som jo er viktigere enn antall bøker, eller hur?

Når jeg tar en titt på oversikten over bøkene jeg har lest dette året er det mange virkelig flotte bøker. Her kommer noen av årets favoritter:

Solfuglen av Christie Watson

Denne boka skildrer Afrika på en nydelig måte synes jeg. Fiiin bok!

Gutt av Roald Dahl

Jeg pleier ikke å skrive ned barnebøkene jeg leser, men denne var så fin. Har lest den både med eldstesønnen min på 9 og med elevene mine på 4. trinn.

Krystallslottet av Jeanette Walls

Denne boka fikk jeg behov for å snakke om da jeg var ferdig. Noen bøker er glemt nesten med en gang jeg lukker boka, Krystallslottet er ikke en av dem. Jeg fikk mange tanker om barndom og forholdet mellom barn og voksne. Les!

Morgen i Jenin av Susan Abulhawa:

Nydelig slektsroman med dybder! Denne var nydelig!

Det skal merkes at vi lever av Johannes Møllehave og Benny Andersen

En slags nedskreven dialog mellom Møllehave og Andersen. Gir meg tro på alt det gode som kan komme når to mennesker snakker sammen!

 

Jeg har lest mange mange flere gode bøker dette året, se på oversikten øverst ( Bøker lest i 2012).

Så håper jeg at det kommer noen bøker under juletreet i år, så jeg har noe å kose meg med i romjula:)

Har du lest noen gode bøker i 2012?

 

1 Response to “LESEHEST?”


  1. 1 Heaven 15/12/2014, kl. 12:49 am

    I had no idea how to approach this bernoe-ofw I’m locked and loaded.


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 199,211 besøk

JEG TWITRER

desember 2012
M T W T F S S
« Nov   Jan »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
Bloggurat

