BLUE CHRISTMAS?

Jeg elsker å pynte til jul, og pleier å pynte første helga i desember. Jeg er en av dem som liker å ta fram den samme julepynten år etter år, og selv om ikke julen er like rød i år som den var tidligere så må jeg ha litt rødt i huset også:)

Da jeg var ute på julegaveshopping forrige uke fant jeg noen billige, fine, blå puter til sofaen. Jeg bare «måtte ha» dem… Nå som jeg har pynta til jul kan jeg jo ikke ha framme hverken de rosa eller de lilla putene jeg vanligvis bruker, så da ble det veldig tomt i sofaene…

Men nå er det problemet løst, og plutselig ble det litt blått i julestua mi…

IMAG0666 IMAG0671 IMAG0667

Jeg har lenge hatt lyst på litt blått i stua, og synes det passer så fint til vinteren.  Så nå ønsker jeg meg bare litt annet pyntedill i blått til jul:)

Det var ikke så mye julepynt på bildene over, så her noen bilder med litt mer jul på:

IMAG0659 IMAG0658 IMAG0616 IMAG0660 IMAG0610IMAG0619

Alt er gammel julepynt som har fulgt oss mange år. Julekrybba kjøpte jeg da jeg jobbet på Bok & Media mens jeg studerte, det samme med engelen som holder lys. Den fine engelen øverst til høyre fikk jeg av mamma til jul for maaaange år siden, den er nydelig! Det eneste nye i år er de «gammeldagse julekortene» som henger på peisen.

Egentlig pleier jeg å unne meg en eller to litt ordentlige julepynteting hvert år, men i år har jeg heller unnet meg fire krukker med busker til inngangspartiet, veldig fornøyd med deg da:)

0 Responses to “BLUE CHRISTMAS?”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 188,917 besøk

JEG TWITRER

desember 2012
M T W T F S S
« Nov   Jan »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
Bloggurat

