HVIT SØNDAG

I kalenderen er søndager røde. I hodet mitt er de sorte. I dag er den HVIT!

(Hvis du lurer på hvorfor søndager er sorte i mitt hode må jeg bare få sagt at det ikke er fordi søndager er mørke/ triste/ dystre altså. Jeg har bare en litt sånn colourful mind som gjør at jeg tenker dager og måneder i ulike farger, og der er søndagene mine sorte)

I dag våknet vi opp til MASSE SNØ ute. Det var bare å sprette opp av senga og komme seg ut for å måke snø. Etter en rask men god og koselig frokost med to tente adventslys bar det videre til OKS Venneslakirken på møte:) Det var knallbra, en skikkelig god input foran ei ny uke! Jeg må bare si det igjen: Jeg elsker menigheten vår:)

IMAG0649 IMAG0648

Senere i dag er det planen at jeg skal på barnemøte/ musikal/ supermøte i gamlemenigheten. Har både tantebarn og elever som skal være med å opptre, så det skal bli koselig. I tillegg er dette menigheten jeg vokste opp i, og musikalen skal fremføres av koret jeg var dirigent i i 9 år:) Gleder meg:)

Ja, det blir en litt hektisk søndag, men på en fiiin måte.

 

0 Responses to “HVIT SØNDAG”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 199,211 besøk

JEG TWITRER

desember 2012
M T W T F S S
« Nov   Jan »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
Bloggurat

