DEN STØRSTE GLEDEN MAN KAN HA

er å dele til andre det som gjorde deg glad..?

Jeg er en av de som liker å eksponere meg selv, det er vel en av grunnene til at jeg har denne bl0ggen vil jeg tro? Ja, det finnes selvsagt grenser for hva jeg vil dele med andre, jeg snakker ikke om private ting, men om gode ting, gode opplevelser og ting som er positive.

Når jeg opplever noe fint, spennende, gøy eller magisk, er en av mine første tanker: Hvem kan jeg fortelle dette til? Det er helt sant! For meg er halve gleden å kunne fortelle til noen. Nå er det sikkert mange som tenker at jeg er mer elle mindre gal. Men sånn er jeg faktisk skrudd sammen:)

Dette gjelder desverre også de gangene jeg opplever noe som ikke er så bra… Når jeg føler meg urettferdig behandlet, når noen sier noe stygt til meg, når jeg blir lei meg, ja, når ting ikke er like lett.

De gangene har jeg også behov for å dele, men da er det jo ikke like bra å dele videre, eller hva?

Da er det godt at jeg har Mannen. Jeg kan heldigvis fortelle til han, så setter han oftest tingene i perspektiv for meg sånn at jeg skjønner at det egentlig er ikke så veldig synd på meg likevel…

Og det er jeg egentlig veldig glad for, og når jeg får tenkt meg litt om er jeg helt enig. Det er ikke så veldig synd på meg:)

0 Responses to “DEN STØRSTE GLEDEN MAN KAN HA”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 188,917 besøk

JEG TWITRER

desember 2012
M T W T F S S
« Nov   Jan »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
Bloggurat

