EIN GODE DAG

Det er søndag, og det betyr gjerne et innlegg på bloggen:)

Jeg er oftest veldig happy på søndagskvelden, jeg liker søndager!

– OKS Venneslakirken ( Jeg ledet lovsang, mannen opptrådte på barnemøtet)

– Liten labbetur rundt i feltet her ( Jeg ble nesten påkjørt, litt spinnvillt midt i den ellers så rolige søndagen min!

– Ikea- jobbing ( Skrudde opp litt hyller og garderobeting, mest mannen, men jeg så jo på innimellom…)

– Lasagnemiddag til kvelds med besøk av mamma og pappa

– Ylvis/ Farmen/Innsamling

Nå er det snart senga. Eldstemann er syk, så ingen skole på han i morgen stakkars… ( Tror han synes det er helt greit å få fri en ekstra dag fra skolen, men er lei av å være syk stakkars) Det betyr at mannen må være hjemme fra jobb, og jeg kan kjøre rett til jobb uten å måtte få opp ungene, stelle og kjøre til barnehagen. Føles nesten som jeg skal ha fri i morgen når jeg «bare» skal på jobb, he he:)

Ønsker dere en GOD UKE!

 

0 Responses to “EIN GODE DAG”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 188,917 besøk

JEG TWITRER

oktober 2012
M T W T F S S
« Sep   Nov »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
Bloggurat

