NOE Å GLEDE SEG TIL!

Et godt tips er å alltid ha noe godt å se fram til, noe man kan glede seg til! Jeg har flere ting for tida…

Jeg gleder meg til helga ( en dag til!) for da skal jeg og min søte storesøster dra på besøk til vår søte lillesøster i Oslo! Det skal bli skikkelig gøy å ha en helg sammen bare vi tre:) Gjett om vi skal kose oss på shopping og cafe:)

Jeg gleder meg til høstferien for da skal vi på hyttetur med masse bålkos og spill. Deilig med litt tid bare oss fem i familien:)

Jeg gleder meg til jul! Ja, jeg vet det er lenge til…

I etteermiddag har vi vært en liten tur nede på fotballbanen her i nabolaget. Det er dugnad der i kveld, vi er så heldige å skal få kunstgressbane! Var ikke så mye jeg og de minste gutta fikk gjort, men vi fikk hvertfall bært noen få grener og sett litt på bålet:) Det er alltid like stas med bål!

0 Responses to “NOE Å GLEDE SEG TIL!”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 189,046 besøk

JEG TWITRER

september 2012
M T W T F S S
« Aug   Oct »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Top Clicks

  • Ingen
Bloggurat

