ABRAHAMS BARN

I kveld har vi vært på Kilden og sett Abrahams barn av og med Svein Tindberg. Det var en fin opplevelse synes jeg:) Imponerende at en mann kan fremføre så mye tekst uten flere hjelpemilder enn en stol og en veske som rekvisitter! Her fikk vi høre utdrag fra både Toraen, Bibelen og Koranen, og fikk innblikk i likheter mellom de tre store religionene.

Svein Tindberg har hausta stor suksess med stykka Evangeliet etter Markus og Apostlenes gjerninger. Interessa for Abraham fekk han under ei vitjing i Jerusalem. I eit intervju med VG seier han: Eg oppfatta Koranen som uforståeleg og vart irritert over kor lite eg visste om arabarane. Kva veit vi eigentleg? For mange er ei Disney-utgåve av Aladdin det næraste vi kjem. Sånn kan vi ikkje leve. Eg ville finne ut noko meir. Og framfor alt ville eg lage engasjert teater for truande og ikkje-truande. Uansett kva religion som ligg i botn, så er dette historia om oss sjølve, det er myter og legender vi må ta vare på.

Det skal sies at gjennomsnittsalderen på publikum nok var ca 65, så vi var helt klart blant de yngste:) Men en fin kveld var det, og jeg lærte litt også, ikke verst!

En stor bonus var det å komme hjem til mamma som satt barnevakt. Hun hadde vasket alle vinduene for meg mens vi var ute på vift! DIGG!

0 Responses to “ABRAHAMS BARN”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 189,046 besøk

JEG TWITRER

september 2012
M T W T F S S
« Aug   Oct »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Top Clicks

  • Ingen
Bloggurat

