SOMMERFERIEN MIN

Det er sommer, og jeg nyter den store goden det er å være lærer med laaang ferie! I år har vi hatt to fine turer, to uker på Kypros og en uke i Danmark, deilig! Ellers har vi vært hjemme, og det er godt det også!

Siden jeg elsker lister får dere sommeren min slik:

– Toms sjokolade

– øve på sanger til spillejobb ( 25 låter)

– jobbe med sanger til cd- innspilling

– nyte de FÅ soldagene ute

– ticket to ride

– pølsegrilling

– sitte ved pianoet og leke med sangene mine

– rydde verandaen, ta bort verktøy og søppel

– biblioteket (både film og bøker)

– dagsturer til Tangen

– familiebursdager

– sitte under et pledd og nyte en god bok

– vannkrig ute på trampolina

– spise is

– sove lenge om morgenene

 

Det har vært deilig med sommerferie, selv om store deler av ferien minner mer om høstferie enn sommerferie… Men, alltid deilig å ha god tid til å kople av og lade batteriene! Nå skal det også sies at jeg fortsatt har noen uker igjen av ferien, så er jo mulig at det blir noen flere soldager på oss:)

 

Sommerklem fra Susanne:)

3 Responses to “SOMMERFERIEN MIN”


  1. 1 Inger Solveig 28/07/2012, kl. 10:41 pm

    Hei! Jeg havnet innpå her når jeg søkte litt på moderne hus og Konsmo. Grunnen til at jeg gjorde det er at vi skal bygge hus og har kikka litt på Konsmo hus, og grunnen til at vi begynte å lure på å bruke Konsmo hus var at jeg kjørte forbi et fint hus i Konsmo i vår, og prøvde å søke det opp i Google-maps etterpå. Da fant jeg ut at det fantes noe som heter Konsmo hus. Og at de har et trendhus vi liker godt. Så nå lurer jeg bare på: Huset deres ligger ikke tilfeldigvis i Konsmo? Innvikla spørsmål, lurer bare på om det er deres hus som har gitt meg inspirasjon, det ligner hvertfall:)

    • 2 landsbyjenta 29/07/2012, kl. 8:27 am

      Hei! Så spennende! Vårt hus ligger i Vennesla, så da er det ikke vårt hus dere har sett:) Dere må bare si fra dersom dere har lyst å innom å kikke:) Vi var inne i et hus på Søm og kikka fr vi bestemte oss, Da kunne vi se det i virkeligheten, og det var lettere å finne ut om vi ville flytte på noen vegger osv ( vi har tatt vekk flere vegger fra originaltegninga) Har ikke plantegning over huset her, men mener å huske at jeg la det ut på en bloggpost ei gang:)
      Lykke til med husbygging og alle valg!

      • 3 Inger Solveig 29/07/2012, kl. 9:41 pm

        Tusen takk for det! Ja det er spennende:) Huset ser hvertfall kjempefint ut, men Vennesla er et stykke unna. Vi bor på Tonstad, og har tre barn med på slepet, så da måtte vi slå det sammen med noe kjekt for dem. Takk for tilbudet, jeg tar kontakt igjen viss det blir aktuelt:)


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 188,917 besøk

JEG TWITRER

juli 2012
M T W T F S S
« Apr   Aug »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
Bloggurat

