HVER DAG ER FIN PÅ SIN MÅTE

Mandager er fine fordi jeg kan være opp littepitt senere enn vanlig siden jeg har fri neste dag

(Brille, Broen, Vennesla Soul)

Tirsdager er fine fordi jeg har fri og er hjemme med  guttene mine

(lese bøker, skrive sanger, spille piano, få unna litt tøy fra skttentøyskurva)

Onsdager er fine fordi jeg ofte har litt bedre tid på jobb til å forarbeid og etterarbeid

Torsdager er fine fordi det begynner å nærme seg helg

Fredager er fine fordi det endelig er helg

(Taco, Nytt på nytt, Skavlan, Senkveld)

Lørdager er fine fordi jeg kan sove lenge og NYTE en fridag sammen med familien

Søndager er fine fordi jeg kan ta livet med ro og være sammen med de beste

(Family Live, familimiddag)

0 Responses to “HVER DAG ER FIN PÅ SIN MÅTE”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 199,211 besøk

JEG TWITRER

februar 2012
M T W T F S S
« Jan   Mar »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829  
Bloggurat

