SOL OG SNØ

Det er nydelig vær ute i dag:) Foreløpig får jeg ikke nyte det annet enn gjennom vinduene… Mellomsten er syk, så vi to prøver å kose oss som best vi kan ( han orker ikke annet enn å ligge under dyna og se på TV stakkars).

Da er det godt å tenke på de andre dagene som vi har fått vært ute i snøen og leke. Det har ikke vært så mange av dem denne vinteren, men det kommer nok flere etterhvert:)

Her er noen bilder fra en av de får dagene det var snø her før jul. Vi var ute i gata her vi bor. Både minsten og mellomsten var rasende gode til å kjøre akebrett, jeg stod bare og så på og dokumenterte med fotoapparat og kamera ( noe jeg nesten alltid gjør når vi er ute og gjør viktige kose-seg-ute-i-all-slags-vær, viktig å dokumentere at vi også er ute av og til, ikke bare inne i sofaen, he he)

Minstemann

Mellomsten sammen med noen nabogutter

De to minste

Noe av det aller fineste er å være brødre, best er det når begge får plass i favorittstolen sammen:)

Sånn så det ut utenfor vinduet mitt i dag:

SOL OG SNØ

GOD HELG!

1 Response to “SOL OG SNØ”


  1. 1 i r l i n 06/01/2012, kl. 4:57 pm

    så utrolig flotte bilder! God bedring til mellomsten! ;D
    Hjertelig takk for kommentar på bloggen min ^^ God helg!


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 188,917 besøk

JEG TWITRER

januar 2012
M T W T F S S
« Dec   Feb »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
Bloggurat

