ÅRETS VAKRESTE JULEKONSERT?

I dag har jeg vært på det jeg tror må være årets vakreste julekonsert. Maria Arredondo, Torstein Sødal og Kim Andrè Rysstad, sammen skapte de julestemning for alle som var tilstede!

Jeg var med og korte sammen med 8 andre, veldig gøy! På posten nedenfor har jeg lagt ved en videosnutt fra en av de tidligere konsertene deres ( jeg var syk så er ikke med på filmen)

Julekonserter er koselig, men i den travle førjulstiden er det ikke alltid jeg får med meg noen, selv om det jo er mange å velge i. Denne var nydelig, vakker og stemningsfull!

0 Responses to “ÅRETS VAKRESTE JULEKONSERT?”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 200,465 besøk

JEG TWITRER

desember 2011
M T W T F S S
« Nov   Jan »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
Bloggurat

