JUL

Det er førjulstid for første gang i det nye huset vårt:)

Det er rart, jeg trodde jeg hadde så mye fin julepynt, men nå synes jeg det var noen spinkle saker jeg fant i julekassa på loftet…

Det er vel sånn det er, «mye vil ha mer»… MEn selv om det ikke var all verdens med flotte julepyntstash synes jeg vi har fått det ganske koselig her i huset likevel… Noe har jeg hvertfall fått opp:)

Jeg liker p ha noen ting som følger oss for hver jul. Tradisjoner kalles det har jeg hørt:) Denne julekrybba kjøpte jeg for maaange år siden, og liker den veldig godt.

Julekrybba

 

Ny julestjerne

2 Responses to “JUL”


  1. 1 Marianne 01/12/2011, kl. 8:22 pm

    Ååå, elsker de blidene av Løken! Håper det kommer et på min vegg og om ikke så altfor lenge:)

  2. 2 landsbyjenta 05/12/2011, kl. 9:09 pm

    Ja, Løkenbildene er utrolig fine:) BAre dumt at vi alltid har så mye annet å bruke penger så, er liksom ikke så lett å skrape sammen nok penger til bilder alltid:) VI får ta det litt etterhvert, er uansett veldig fornøyd med at vi har fått kjøpt ett bildet hvertdall:)


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 201,354 besøk

JEG TWITRER

desember 2011
M T W T F S S
« Nov   Jan »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
Bloggurat

