ØNSKELISTE TIL JUL…

I år legger jeg lista litt høyt… He he…

Noen ganger er det nesten vanskelig å komme på ting å ønske seg til jul, men i år er det bare helt utrolig mye jeg ønsker meg. Problemet er at det meste koster ALT FOR MYE til at jeg kan ønske meg det…

Det jeg ønsker meg aller mest har vi faktisk allerede «fått», nemlig SYDENTUR med familien:) Vi har bestilt sydenferie to uker i mai, så det gleder jeg meg allerede MASSE til:) Dette må på en måte være julegave og bursdagsgave fra meg og mannen til hverandre. Men littebitt må vi jo selvfølgelig kjøpe til hverandre til jul også:)

Her kommer min «kreve-alt-for-mye» ønskeliste til jul:

I-phone !!!!!!!

(Dette har jeg så utrooolig lyst på, har ikke ord!)

Bibelen, den nye oversettelsen ( Yeay!!!)

Knausgård-bøkene, de jeg ikke har (Må ha, bare må ha!)

Gaute Heivolls siste bok ( Fortjener en plass i bokhylla, og har ikke lest enda)

Kjøkkenhåndklær ( Har alt for få!)

Ja, det var det jeg kom på i farten, kommer sikkert til å legge til litt. Heldigvis noen få litt rimeligere ting også her, he he:)

1 Response to “ØNSKELISTE TIL JUL…”


  1. 1 Sannes verden 04/11/2011, kl. 10:08 pm

    Det er alltid låv å ønske sæ 🙂
    Ha ei finfin helg.
    Klem Susanne


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 200,465 besøk

JEG TWITRER

november 2011
M T W T F S S
« Oct   Dec »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
Bloggurat

