ELSKELIG SØNDAG

Jeg elsker søndager! Hvertfall denne:)

I dag har regnet fosset ned fra åpen himmel, og vi har kost oss inne. Jeg hadde en liten gåtur ute i regnet på formiddagen, men ellers har vi bare vært inne hele gjengen.

Man merker at minsten har blitt større. I dag kunne jeg og mannen sitte i sofaen og lese bok- midt på dagen- samtidig! DET er L Y K K E for småbarnsforeldre! Ellers har vi gjort så og si ingenting i dag. Guttene har lekt masse på rommene sine, sett litt TV og film, spist litt godteri og tatt det helt med ro de også.

På ettermiddagen gikk mannen på jobb, og vi andre tok turen til Family Live ( møte i menigheten vi går i) Kjempekoselig å treffe alle sammen igjen etter en god og lang sommerferie.

Det er vel ikke så rart at jeg elsker søndager??!??!???

1 Response to “ELSKELIG SØNDAG”


  1. 1 astridterese 08/09/2011, kl. 9:21 am

    Det hørtes ut som en deilig søndag!

    Det er skjønnt når barna blir så store at de ikke trenger oppmerksomhet hele tiden, og jeg er enig i at lykken er å kunne ha tid til å lese i en travel hverdag!


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 199,211 besøk

JEG TWITRER

september 2011
M T W T F S S
« Aug   Oct »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
Bloggurat

