MÅ ORDNE, MÅ FIKSE, MÅ KJØPE, MÅ REKKE…

Ikke så mye blogging for tida… Vi er i siste innspurt på husbygginga:)

Nå har vi flislagt ganga nede, og såvidt begynt å montere kjøkkenet på plass!

I dag var jeg innom på Olto og kjøpte batteri til vaskerom, kjøkken, badet nede og dusj. I tillegg klarte jeg å velge ut en tapet til veggen i ganga nede! Det var veldig deilig, for jeg har lett lenge uten å klare å bestemme meg.

De neste ukene blir hektiske, både med husbygging, foreldrekonferanser på jobb, flytting osv… I tillegg må jeg snart komme meg avgårde for å se på kjole! Skal i tre brylluper i sommer. For ikke å snakke om hårklipp! MÅ klippe meg snarest!

Kikket litt etter kjoler på nett i går, og fant blant annet denne. Fin, ikke sant? ( Husker desverre ikke hvor jeg fant den!)

2 Responses to “MÅ ORDNE, MÅ FIKSE, MÅ KJØPE, MÅ REKKE…”


  1. 1 Line 28/05/2011, kl. 8:12 am

    Gleder meg til å se bilder fra et ferdig hus…. 🙂 Fryd og glede- snart flytter dere inn….. Vi prøvde å finne huset deres her om dagen, men vet ikke helt om vi fant det…. Hvor ligger det?

    • 2 landsbyjenta 30/05/2011, kl. 6:27 pm

      Svinger til høyre like ved fotballbanen. Så er det andre huset på høyre side, like etter et stort murhus:)
      Skal nok få invitert deg ned en gang etter at vi har flytta inn:)


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 200,465 besøk

JEG TWITRER

mai 2011
M T W T F S S
« Apr   Jun »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
Bloggurat

