STEDER Å FINNE INSPIRASJON TIL ET SLANKERE LIV

1. Shopping

Når jeg er ute i klesbutikker får jeg alltid lyst til å få en stram, fin mage. Noen kilo mindre er heller ikke til å forakte, he he.

2. H&M magasinet i posten

Når jeg kikker i H&M bladet får jeg lyst til å bli (nesten) like tynn som modellene i bladet. De er jo faktisk nydelige selv i mye av det utrolig stygge tøyet fra H&M ( For the record: Jeg liker mye tøy fra H&M, men denne gangen var det ikke mye pent etter min smak…)

3. One tree hill

Når jeg ser på Brooke og Peyton er det klart at jeg synes det ser gøy ut å kunne ta på seg hva som helst og se pæn ut, no matter what clothes I am wearing…

VIKTIG: Ingenting av dette gjør meg deprimert altså:) Jeg er faktisk klar over at jeg ikke er den samme som jeg var for ti år siden. Jeg er nemlig mor til tre gutter, og en mage som har vært gravid tre ganger trenger ikke se ut som om den aldri har opplevd annet enn sol og badeliv…

Om jeg likevel faller gjennom, noe jeg ofte gjør, så legger jeg meg bare på ryggen og nyter at magen hvertfall er rimelig flat så lenge jeg ligger nede:)

0 Responses to “STEDER Å FINNE INSPIRASJON TIL ET SLANKERE LIV”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 189,046 besøk

JEG TWITRER

mars 2011
M T W T F S S
« Feb   Apr »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Top Clicks

  • Ingen
Bloggurat

