FINEST

Jeg fant dette memeet på bloggen hos Plosiv, og tenkte jeg ville svare jeg også:)

Hva er Finest…

Å le av: Ungene, når de er morsomme og vi alle får en god latter sammen:)

Å grine av: Vakre filmer, som ikke er triste, men vakre:)

Å tenke tilbake på: Alle deilige stunder jeg og mannen har hatt sammen, viktige og uviktige:)

Å glede seg til: Alle små ting som gir lykke i hjertet. Det er alltid noe fint å glede seg til:)

Der du bor: God mat, herlige besteforeldre som leker m barnabarna, fyr i ovnen på morgenen, dekket frokostbord… Lista kunne vært lengre, stopper her:)

Der du kommer fra: Familien min, og alle minnene fra barndommen

I klesskapet: En sort kjole jeg kjøpte på H&M i fjor…

I skohylla: Hmm… Ikke så mange fine sko for tida…
På iPod-en: Den er ødelagt så hører ikke på den lenger, men elsker Alicia Keys…

I dag: At Jesus elsker meg:)


Hva synes DU er finest???

0 Responses to “FINEST”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 198,772 besøk

JEG TWITRER

mars 2011
M T W T F S S
« Feb   Apr »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
Bloggurat

