BILDER AV HUSET :)

Endelig fikk jeg fingeren ut og knipset noen bilder på huset:) Bare synd at det ikke var ryddet på noen dager, det blir fort rot! Dere får likevel et inntrykk av åssen det blir håper jeg:)

Bad oppe

Bad oppe, med sjakt ned til vaskerommet:)

Bad oppe

Noahs rom

Noahs rom, takluke opp til loft

Jeg er veldig glad for at vi la luke opp til et lite loft hvor jeg kan stu vekk ting🙂 Blir aldri for mye plass til ting og tang som ikke brukes så ofte:) Her oppe får jeg fint plass til 10- 15 kasser med alt mulig:)

Lilleloftet, til stu-vekk-ting:)

Lilleloftet, til stu-vekk-ting:)

Bilder av loftstue, flere soverom og vår nye fine ovn kommer om noen dager:)

 

2 Responses to “BILDER AV HUSET :)”


  1. 1 Siri piri 10/03/2011, kl. 5:34 pm

    lekkert sier jeg bare. Gleder meg til vi kan ha syforening hos deg !!!
    Kan ikke du arrangere visning eller dugnad en kveld? Melder meg til litt maling om det trengs😉 dog etter leggetid for kidsa..

  2. 2 landsbyjenta 10/03/2011, kl. 7:06 pm

    🙂 Jeg gleder meg også masse til å ha syforening i nytt hus:) Veldig koselig om dere stikker innom en tur for å se, Morten er der jo stort sett hele tida, he he:)
    Er seff veldig glad for alle som tilbyr å hjelpe:) Er ikke så mye å hjelpe med foreløpig, men er sikker på at vi tar imot hjelp når vi skal flytte:)
    Dere har vel egentlig mer enn nok å henge fingrene i hos dere også, he he!
    Var skikkelig kjipt at jeg ikke fikk kommet forrige gang, syforening er gull verdt!
    Snakkes snart!


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 189,046 besøk

JEG TWITRER

mars 2011
M T W T F S S
« Feb   Apr »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Top Clicks

  • Ingen
Bloggurat

