HERLIG VINTERFERIE!

Vi har hatt en nydelig vinterferie i år:) Morten har vært på huset stort sett hele tida, men jeg og gutta har kost oss masse likevel:) Vi har gjort det veldig enkelt dette året, siden det ikke var overdrevet mye overskudd igjen etter noen mnd husbygging. Likevel har vi hatt mange flotte opplevelser sammen:)

VI har sovet to netter hos min søster, som for tida nesten er naboen vår ( Her på landet er vel nesten alle naboer??) Ungene fikk lekt masse sammen, spilt play station og gått på ski. Mens jeg og min søster koste oss med godteri og kjasing, og selvfølgelig litt ski:)

Vi har vært tre dager på ski på Sandrip. Helt topp! Eldsten har fått øvd seg på å skøyte, og litt på hopp. Mellomste har gått flere runder på skiene, veldig flink:) Og minsten har fått vært på skitur bak i pulken:) Vi har til og med vært i avisen med ski på beina, ikke verst, he he!

I dag skulle jeg egentlig vært hos frisøren mens ungene var i bhg og SFO, men så spøy mellomsten i bilen, like før vi kom til bhg, Så nå har vi to kost oss her hjemme, heldigvis uten noe mer spy!

Det er enda noen dager igjen av ferien, deilig!

Har faktisk ikke fått tatt noen bilder i ferien, fant ikke kameraet! Men nå er det på plass, så kanskje jeg får tatt noen bilder på huset senere i dag…

God helg, både til dere som har vinterferie og alle dere andre:)

 

0 Responses to “HERLIG VINTERFERIE!”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 198,122 besøk

JEG TWITRER

mars 2011
M T W T F S S
« Feb   Apr »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
Bloggurat

