GI MEG ET TEPPE, TAKK!

Her sitter jeg, og har bare en dag igjen på jobben før vinterferie!

Har følt meg litt småsyk i dag, både på jobb og da jeg kom hjem. Så nå har jeg plassert meg godt under pleddet og skal se litt på One tree hill på DVD:) Vet ikke om jeg liker serien, men har kjøpt første sesong så satser jeg på at den er ok, jeg er jo ganske alt- etende når det gjelder serier:)

Vi var innom på Designa kjøkken i dag etter jobb. Nå har vi tatt de endelige avgjørelsene på kjøkkenløsninger og fronter. Jeg synes det er utrolig vanskelig å bestemme seg! Men tror og håper at det kommer til å bli veldig bra.

Nå er jeg bare trøtt og vil slappe av:)

2 Responses to “GI MEG ET TEPPE, TAKK!”


  1. 1 Elida 24/02/2011, kl. 7:34 pm

    Å, du er heldig som skal begynne med One Tree Hill. Har elska denne serien si den kom ut, og ser nå 8. sesong. Du har mykje godt å sjå fram til:-D

    God bedring!

  2. 2 astridterese 25/02/2011, kl. 1:51 pm

    Håper du føler deg bedre snart! Og kos deg med One Tree Hill 🙂


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 198,772 besøk

JEG TWITRER

februar 2011
M T W T F S S
« Jan   Mar »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28  
Bloggurat

