HELG UTEN FOR MANGE PLANER, ME LIKE!

Det er helg! Jeg har fri! Jeg har nesten ignen planer for dagen! Deilig!!!

Denne uka har vært utrolig hektisk! Vi har hatt bursdagsfeiring med familien, guttebursdag for eldstemann med klassen, og i går hadde vi konsert med Vennesla soul, koret jeg dirigerer. Det er derfor utrolig deilig med en dag uten særlig mye planer:)

Senere i dag skal jeg ned på huset en tur og ta litt bilder tenker jeg. Nå er loftstua ferdig plata, så det begynner å gå seg til:) Legger ut noen bilder senere i dag:)

Vi har nå bodd hos svigers i snart to mnd, og det har gått kjempe greit! Jeg synes tida bare løper av sted, og husbygginga har gått kjempe bra! Gøy å se at det hele tida går framover! Jeg trives godt her oppe, fint å ikke trenge å sitte alene på kveldene når Morten er på huset. Enda finere å ha besteforeldre i nærheten når en av ungene griner mens jeg hører eldstemann i leseleksa:)

I enkelte kulturer er det jo helt vanlig å bo sammen med foreldre/ svigerforeldre. Selv om jeg er glad for at dette kun er en midlertidig løsning, ser jeg absolutt fordelene med å bo sammen også:) Men det er mulig svigers gleder seg mer enn meg til vi flytter ut, he he!

Nå skal jeg nyte en lang og god lørdag hjemme sammen med mine tre nydelige gutter:)

Obs, må si dat var litt stas å få kommentar av Sivun Pen på bloggen min. Har tidligere blogget om boka hans Overleve som jeg las for noen uker siden:)

Kos dere!

2 Svar to “HELG UTEN FOR MANGE PLANER, ME LIKE!”


  1. 1 Anita 19/02/2011, kl. 6:42 pm

    Deilig med få planer og masse tid. Kos deg!

  2. 2 Hege 20/02/2011, kl. 7:13 am

    Heia Susanne:o) utrolig artig å «få» følge dere i hverdagen, særlig når en bor så langt borte.
    Det å bo sammen med svigers vet jeg alt om da vi bor i samme hus som dem men i speparerte leiligheter, men det er godt å ha noen der nå mannen er på jobb hele døgnet med brøyting osv.
    Masse lykke til med husbyggingen og gleder oss til ferdig resultat.
    ta vare på deg selv og dine¨.
    vil bare legge ved ett bibelvers som jeg syns er så fin :
    Jesaja 43, 4:
    Fordi du er dyrebar i mine øyne,
    aktet høyt og elsket av meg,
    gir jeg mennesker i ditt sted,
    folkeslag til vederlag for ditt liv.


Legg igjen en kommentar




FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 254 203 besøk
februar 2011
M T O T F L S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28  

Top Clicks

  • Ingen
Bloggurat