KJØKKEN!!!

I dag har jeg vært på Designa kjøkken og planlagt det nye kjøkkenet vårt! Det var utrolig gøy, jeg fikk det akkurat sånn som jeg hadde hatt lyst til:) Det eneste jeg fortsatt må tenke litt på nå er fronter… Er nesten sikker på at vi vil ha hvit høyglans, men må tenke bittelitt til:)

Hadde egentlig tenkt å kjøpe kjøkken på IKEA, men nå er det stor sjans for at det blir Designa kjøkken istedet:) Blir ganske lik pris, ettersom det er tilbud denne mnden:)

Ellers har jeg vært rundt og snust litt på tapeter og møbler. Jeg ble helt foreslka i en stooor sofa på Bohus. Den var utrolig fin, med masse sitteplasser og to bord ( begge 1x 1 meter).

coffee oppsett 18

Dette var eneste bildet jeg fant av denne type sofa. Den kan bygges i alle slags størrelser, og mange forskjellige farger og stoffer:)

Men men, litt for dyrt tenker jeg, og litt for mye sofa for en vanlig stue kanskje? Vi skal jo ikke akkurat åpne cafè heller:)

7 Responses to “KJØKKEN!!!”


  1. 1 Line 09/02/2011, kl. 6:17 am

    Stor fin familie trenger en stor fin sofa!!!

    • 2 landsbyjenta 09/02/2011, kl. 6:01 pm

      Amen:) Godt sagt! Liker sånne kommentarer, hi hi! Nå har jeg et godt argument for å overtale meg selv og mannen, hi hi:)

  2. 3 Anette 15/02/2011, kl. 7:50 am

    Enig med Line. Kjempe fin sofa

  3. 4 Kristian 20/02/2011, kl. 3:17 pm

    Lik pris på Designa og IKEA?🙂 Det må være litt av et tilbud!

    Spent på løsningen, har du noen bilder?

    Hilsen Kristian

  4. 5 landsbyjenta 21/02/2011, kl. 8:12 pm

    Hei:) HAr ikke bilder på pc, men skal legge ut etterhvert:) Har ikke sammenliknet helt like kjøkkenløsninger, men nesten like. Da kom Designa billigst ut. Men etter å ha lagt til litt kurver og diverse greie løsinger inne skapene steg prisen noe. Tror likevel at det ble like billig, hvertfall noenlunde:) I tillegg har man muligheten til å «skreddersy» innredningen:)

  5. 6 Kristian 22/02/2011, kl. 8:55 pm

    Det er i såfall ikke verst av Designa! Pass bare på hva du får – spon er spon, enten du kjøper det hos Designa eller IKEA, og de har en lei tendens til å droppe nødvendig tilbehør når du skal få første prisoverslag. Lokkepris, på godt norsk, hehe.🙂

    Om du har lyst på noen innspill og en second opinion på kjøkkenet ditt må du bare si i fra, jeg plundrer litt med min egen kjøkkenblogg etter flere år i bransjen. Kjøkken er jo fantastisk gøy!🙂

  6. 7 Hus og hjem blir til... 03/03/2012, kl. 8:57 pm

    Hjelpes meg vel… For en lekker stue!!!
    Blitt så fint hos dere asså!😉
    Legger deg til lista over blogger jeg følger…
    Klem


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 188,917 besøk

JEG TWITRER

februar 2011
M T W T F S S
« Jan   Mar »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28  
Bloggurat

