GØY ELLER BARE STRESS? ELLER KANSKJE BEGGE DELER?

Vi er ikke skientusiaster

Vi liker ikke å være ute i all slags vær

Vi kan kose oss inne selv om sola skinner ut

Men det er jammen meg deilig å være ute i snøen når sola skinner og livet er fint:)

Hvertfall hvis man er ute akkurat så lenge som man har lyst til

Og ikke så mye mer enn det

Minsten drikker brus og spiser skinkesnurrer

Forrige søndag var hele gjengen oppe på Sandrib ( et skianlegg ikke så langt fra hvor vi bor). Siden søndagen er den eneste fridagen fra husbygging for tida, var det et poeng å gjøre det lettvint. Jeg synes ofte det blir mer stress enn kos når man skal rigge med seg tre gutter, mat, varm kakao, akebrett, ski, vogn, pulk osv osv… Så på søndag tok vi kun med oss litt skinkesnurrer og brus. Vi droppa skiene og koste oss heller i akebakken.

Det var en nydelig dag. Vi var i akebakken noen timer, akkurat lenge nok til at de tre gutta fikk kost seg masse, og akkurat lenge nok til at de to minste fikk rekke å bli trøtte og lei av å være ute. Da var det tida for å dra hjem igjen.

Mellomsten på akebrett

Jeg har funnet ut at det er endel ting vi ikke trenger å gjøre nå som ungene er så små. En av dem er å gå på lengre skiturer med hele familien. For meg virker det bare stress, og lite kos. Kanskje neste år eller året etterpå, da er det vår tur til å ta familie- skiturer?

I mellomtiden synes jeg det er utrolig fint å gå på ski sammen med eldstemann. Jeg håper vi får mange skiturer, han og jeg. Det er kjempefint:) I forgårs hadde vi vår første tur i år. Han på helt nye ski han fikk til bursdagen:) Stor stas:)

Eldstemann

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 Responses to “GØY ELLER BARE STRESS? ELLER KANSKJE BEGGE DELER?”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 201,354 besøk

JEG TWITRER

januar 2011
M T W T F S S
« Dec   Feb »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
Bloggurat

