BLOGGRUNDE

For lenge siden, da jeg nettopp hadde begynt å blogge selv, pleide jeg av og til å ta en bloggrunde. Jeg klikket meg fra blogg til blogg og oppdaget mange nye, spennende blogger. I dag fant jeg ut at jeg ville gjenta suksessen.

Weheartit.com

Først gikk jeg inn på bloggen til frøken makeløs. Hun er jeg innom jevnlig. Fra henne gikk jeg videre til bloggen til Ingvild Telle. Det var morsomt å oppdage hennes blogg på nytt, hun var nemlig den aller første ordentlige bloggen jeg var inne på da jeg startet å blogge. Lærte mye av henne da husker jeg:)

Turen gikk videre til Niotilfem, en svensk blogg med masse bilder fra fester og outfits. For å slippe å bare besøke masse svenske blogger gikk jeg tilbake til min egen bloggrull og tok veien via Frk. Plosiv videre til Hodet mitt, en finfin blogg skrevet av Gudrun som er flink til å tegne, og som har tatt av seg mange kilo det siste året. Fra henne gikk jeg videre til Speilvendt, en blogg som handler om alt mellom himmel og jord så vidt jeg kunne se. Hun skriver godt, så det er nesten det samme hva hun skriver om: Jeg liker det:)

Det var det:) En bloggrunde trenger ikke alltid være så lang:) Neste gang vil jeg ta meg en bloggrunde inn i interiørbloggene, hvor jeg stadig vandrer for tida:)

4 Responses to “BLOGGRUNDE”


  1. 1 Speilvendt 30/12/2010, kl. 4:27 pm

    Nei, så gøy!! 😀 Jeg pleier også å ta slike runder av og til, men har aldri tenkt å skrive om det. Er jo faktisk ganske interessant 🙂 Tusen takk for link! Gudrun er en av mine beste venner (ble kjent gjennom blogging faktisk!), synd hun ikke blogger så ofte lenger.

    Skal sjekke ut din blogg også :)))

  2. 2 astridterese 01/01/2011, kl. 2:52 pm

    Jeg ender av og til opp på en slik bloggrunde og synes det er en fantastisk måte å «oppdage» blogger jeg ellers ikke ville funnet. Det er mye bra der ute, og mye spennende å lese!

  3. 3 Ingvild Telle 09/01/2011, kl. 10:18 pm

    Så kjekt at du var innom 🙂 Det er alltid gøy å oppdage nye (og gamle) blogger, jeg bruker nesten alltid søndagene til å surfe fritt over det hele. Digg!

  4. 4 Plosiv 16/01/2011, kl. 11:07 pm

    Det var en fin bloggrunde!;)


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 201,354 besøk

JEG TWITRER

desember 2010
M T W T F S S
« Nov   Jan »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Bloggurat

