DEILIGE JUL

Vi har hatt det så nydelig:)

Dette var første julaften vi feiret uten gjester. Det var deilig å oppleve at vi er nok:) Vi er en liten gjeng bare jeg, mannen og ungene:)

Her er noen av tingene jeg kommer til å huske på og glede meg over når jeg mimrer:

– deilig, avslappende ribbemåltid

– ungenes fantastiske respons over alle de flotte gavene de fikk

– jeg og mannen fikk ny PC, helt uventet og en gledelig overaskelse:)

– ostekake og godteri midt i all pakkeåpninga

– nydelig julemøte på Family

– mine kjekke gutter i finstas

Det er mye annet å glede seg over også, både av flotte gaver og herlige opplevelser:)

Men nå vil jeg legge bort PC`en for nå er jeg hos mamma og pappa:) Vi skal spise glosteik om ikke alt for lenge:)

Gledelig jul:)

2 Responses to “DEILIGE JUL”


  1. 1 Roppen 26/12/2010, kl. 2:51 pm

    Grattis med ny pc!:) Jeg har funnet bloggelysten igjen etter å ha fått iPad i hånda:) For å starte helt på nytt har jeg startet en blog her på WordPress…så nå kan det hende jeg bombanderer deg med spørsmål etterhvert;)

  2. 2 landsbyjenta 27/12/2010, kl. 9:41 am

    Me like alot:)🙂🙂🙂


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 188,917 besøk

JEG TWITRER

desember 2010
M T W T F S S
« Nov   Jan »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Bloggurat

