SLEKT SKAL FØLGE SLEKTERS GANG…

Jula 2000 fikk jeg ei nydelig julebok av min søster. Den heter Julens minner. Dette er en bok hvor man tar vare på alle de flotte tradisjonene og minnene som jula er full av.

Slekt skal følge slekters gang

Her kan man hvert år skrive ned hvem man feirer jul sammen med, julemiddagens meny, gaver, julekort, været i julehelga samt mye mer:)

Hver dag i desember kan man skrive en liten linje om hva dagen har inneholdt.Det er utrolig koselig å kunne bla tilbake. Her kan jeg lese om når jeg pynta juletreet, når vi ble ferdige med julehandelen, når jeg bestilte julekort osv osv.

En liten oppsummering over året som har gått er det også plass til i Julens minnebok. Her er det plass til hilsninger fra julens gjester og mye mer:)

Jeg fikk denne boken jula før vi giftet oss. Dermed har jeg en minnebok som inneholder alle julene våre sammen som familie:) Virkelig en skatt av juleminner:)

2 Responses to “SLEKT SKAL FØLGE SLEKTERS GANG…”


  1. 1 Line 17/12/2010, kl. 12:48 pm

    Den så utrolig koselig ut! Vet du hvor hun har kjøpt den?

  2. 2 landsbyjenta 17/12/2010, kl. 4:22 pm

    Heisann:)
    Vet ikke hvor hun kjøpte juleboka, men har sett den på libris flere år.
    Lette mange år etter den for å gi i gave,men de siste årene har de hatt den på eks Libris tror jeg:)


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 201,298 besøk

JEG TWITRER

desember 2010
M T W T F S S
« Nov   Jan »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Bloggurat

