AWARD

Jeg har fått en award av Atrid Terese ( TUSEN TAKK!!!) som skriver bloggen Betraktninger, en verden av bøker, bibliotek og blogg.

Cherry on top award er en premie for “beautiful blogs” som går som et slags kjedebrev fra blogger til blogger. Når man får denne awarden skal man fortelle om 3 forfattere man regner som sine favoritter, og nevne en yndlingsbok per forfatter. Her er mine 3:

1. Karl Ove Knausgård

Akkurat nå må jeg nesten nevne han, siden det er hans bøker jeg har lest i det siste. Jeg er mildt sagt litt hekta. Min kamp bøkene er jo grunnen til at jeg ble kjent med han som forfatter. Skjønner at mange liker bøkene og at like mange misliker dem sterkt. Jeg skjønner begge deler, men er veldig begeistret selv:)

2. Francine Rivers

Har vært min favorittforfatter tidligere, og er nok fortsatt min favoritt når det gjelder kristne romaner. Yndlingsbok av henne er Ufattelig kjærlighet som er en nydelig bok.

3. Jo Nesbø

En klar favoritt når det gjelder krim. Det er også han jeg kan takke at jeg i det hele tatt leser krim, da det var hans bok Frelseren som gjorde at jeg ble glad i denne sjangeren. Jeg elsker å lese krim når jeg skal slappe av og kople av:) Vanskelig å velge en favorittbøk, men velger Frelseren, siden det var den første jeg las.

Så må jeg gi utfordringen videre til 5 stk. Jeg gir den videre til noen som har inspirert meg til å lese, og som stadig kommer med gode boktips, og div blogger jeg besøker ofte:

1 Ladybug

Ser at hun har fått awarden allerede:)

2. Knirk

3. Bokelskerinnen

Hun har fått awarden tidligere hun også:)

4. Harmonisk lykke

Min favorittblogg for tida. Handler om interiør, så hadde vært spennende å høre om hun leser noe?

5. Frk Plosiv

Min favorittblogg lenge! Liker hva hun skriver om, og måten hun skriver på:)

5 Responses to “AWARD”


  1. 1 Carina 16/11/2010, kl. 8:38 am

    Gratulerer! Og takk for julekalendertips!

    … på barnebloggen min finner du en give away, som kanskje kan være av interesse?

    Sjekk: http://mywonderworldnr1fairytale.blogspot.com/2010/11/give-away.html

    Ønsker deg en super dag!

  2. 2 Ladybug 16/11/2010, kl. 9:13 am

    Tusen takk for awarden, det var veldig koselig🙂 Ha en strålende tirsdag.

  3. 3 plosiv 16/11/2010, kl. 7:15 pm

    Ååe, så koselig – det setter jeg stor pris på! Du er jommen grom!
    Liker bloggen din veldig godt, personlig, velskrevet og ekte. Gode egenskaper!:)

  4. 4 Christine 20/11/2010, kl. 5:35 pm

    Hei og tusen takk for en supersøt award!
    Jeg kan ikke si at jeg har favorittforfattere, for jeg er veldig illojal til hvem som har skrevet boken. Jeg velger heller bøker jeg blir anbefalt. De siste to bøkene som jeg virkelig koste meg med var ‘Sarahs nøkkel’, og ‘Hotellet på hjørnet av bitter og søtt’. Ellers må jeg innrømme at jeg også er glad i chiclit🙂

    Ønsker deg en strålende helg videre!
    Klem fra Christine


  1. 1 Bloggaward | Frk. Plosiv Tilbakesporing25/11/2010, kl. 7:07 pm

Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 188,917 besøk

JEG TWITRER

november 2010
M T W T F S S
« Oct   Dec »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
Bloggurat

