KUNST PÅ LERRET

Tidligere har jeg vist fram forskjellige fototapeter fra photowalls. I dag vil jeg vise noen lerretbilder:) Jeg fikk skikkelig sansen for flere av disse. Det er et rikelig utvalg inne på photowalls, jeg viser bare noen av dem. Pris ligger på rett over tusenlappen for lerret uten ramme.

 

Monet

 

 

Morgen i skogen

 

 

Liten engel

 

 

Englevakt

 

 

Monet: Fontainebleau

 

 

Trær

 

 

Vincent Van Gogh: Starry night

 

 

Vinterskog

 

Likte du noen av disse? Da kan du ta turen inn på photowalls. Her finner du et stort utvalg av lerretbilder:)

2 Responses to “KUNST PÅ LERRET”


  1. 1 Ann Kristin 15/10/2010, kl. 9:46 am

    Ååååå… Det som kalles englevakt er jo bare helt nyyyydelig! Mormor hadde dette på soverommet jeg brukte når jeg sov over der. Det var så utrolig trygt og godt 🙂


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 200,410 besøk

JEG TWITRER

oktober 2010
M T W T F S S
« Sep   Nov »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Bloggurat

