AN APPLE A DAY…

Jeg er glad i epler, og vi er så heldige å ha et epletre i hagen:) Nå er det tid for innhøsting! Vi pleier aldri å klare å bruke alle eplene selv. Heldigvis har jeg en svigermor som kommer og plukker litt. Jeg er ikke flink til å lage eplemos, eplesylt, eplepai eller noe annet i den duren… Her spiser vi epler, men å lage noe med dem? Nei, dit har jeg ikke kommet:)

En annen ting som er fint med å ha epletre i hagen er at det blomstrer så nydelig om våren! Bare se:

Tror nok vi må plante et epletre i den nye hagen vår også. Det er bare litt kjedelig å vente på at treet skal gro seg stort og fint…

3 Responses to “AN APPLE A DAY…”


  1. 1 Ann Kristin 13/10/2010, kl. 3:07 pm

    Åååå det er så koselig med epletrær! Hva med å lage eplekake? Kjempe godt og veldig enkelt 😉
    Det ser ut til at dere får en minst like flott utsikt som oss da! Kjempe gøy å se bilder!

  2. 2 siri 13/10/2010, kl. 9:28 pm

    kan jo si det at det ikke trenger å ta lang tid før du får epler…bøy ned greinene m vekter, jeg brukte tunge muttere, og la det stå slik ei stund. Da får du treet til å tro at det er voksent og da gir det fortere frukt. Funket på våre plommetrær 🙂 hilsen xbonden 🙂


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 198,122 besøk

JEG TWITRER

oktober 2010
M T W T F S S
« Sep   Nov »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Bloggurat

