FOTOTAPETER

Nå som vi er igang med husbygging er jeg mye innom på blogger og nettsteder for å hente inspirasjon. I dag kom jeg over en nettside som blant annet selger forskjellig fototapeter. Jeg fant mange flotte, og fikk veldig lyst på en vegg med fototapet på soverommet eller i ganga/ kjøkkenet.

Alle bildene under har jeg hentet fra photowall hvor man kan kjøpe tapeter, fototapeter og mye mer spennende.

New York

Det finnes mange forskjellige fototapeter av New York. Jeg er jo enda litt forelska i byen etter å ha sett hele serien av Sex and the City i sommer:)

Sort tre

Blomst

Denne synes jeg er lekker:)

Bamser

Denne hadde jo vært nydelig på et barnerom:

Skog

Denne likte jeg også:) I en gang eller noe, kanskje litt skummel?

Denne hadde kanskje vært stilig på en vegg i ganga:

Jeg har alltid elsket sjiraffer…

Verden

Det finnes mange slags forskjellige fototapeter med verden på. Både i farger og sort/hvitt. Tenk deg denne på en vegg på biblioteket:)

Tviler nok på at vi kommer til å ha fototapet i det nye huset vårt, men stilig er det jo:) Eller hva synes dere???

1 Response to “FOTOTAPETER”


  1. 1 tøybleiemamma? 09/10/2010, kl. 9:42 pm

    Kunne godt tenkt meg New York på en vegg. Har forsåvidt en vegg i stua som jeg har planer om å gjøre noe med, kanskje det blir fototapet. Vi skal i alle fall ha fototapet på kjøkkenet, men det blir med egne fotografier, laget av Fotoknudsen.


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 201,354 besøk

JEG TWITRER

oktober 2010
M T W T F S S
« Sep   Nov »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Bloggurat

