KAFFEKODEN

Jeg er ganske sikker på at jeg har begynt å drikke kaffe! Jeg må innrømme at jeg er en liten smule stolt over det. Nå har jeg prøvd i nesten 30 år! Jeg har vært hos bestemor og spist sjokolade og prøvd å lære å drikke kaffe, uten at det nytta. Og jeg har prøvd caffe mokka og alt som finnes av forskjellige varianter på kaffebarene uten at det har funka. Men, nå har jeg endelig knekt kaffekoden!

Hvordan?

Jo, jeg begynte å tenke på at kaffe gjør deg mer våken. Og med tre gutter hjemme hver dag i sommer mens mannen er på jobb, det gjorde susen… Ja, så det var rusen som gjorde at jeg valgte å begynne, ikke smaken.

On jeg liker det nå da?

Nesten …

4 Responses to “KAFFEKODEN”


  1. 1 Elida 08/08/2010, kl. 11:14 am

    Hehe, eg er ikkje meir enn 23 år (nesten 24), men mine tanter har lurt på siden konfirmasjonen om eg har begynt med kaffi. Eg kan med handa på hjartet seia at vanlig traktekaffi er heilt grusomt, men caffelatte med irish cream (som du kun får på kaffebarer og ikkje 7/11) er heilt fantastisk. Eg tvile på at det er kaffesmaken som trekke meg, for eg begynte med vaniljesmak, men då smakte det framleis kaffe:-P Kanskje eg og skal venta nogen år t før eg begynne med traktekaffe:) Ha ein fin søndag!

  2. 2 I r l i n 08/08/2010, kl. 6:49 pm

    nice!😀 du driver neda å blogger ja! så godt å se!😀 håper alt står bra til der hjemme!😀

  3. 3 Linda 08/08/2010, kl. 8:35 pm

    Hei!

    Var innom Lysstøperiet på onsdag i forrige uke faktisk og da var kafeen fortsatt åpen. Tror det er dattera som står dere, så kanskje den er åpen hele skoleferien? Ellers å mener jeg at butikken har åpent hele året.

    Hvordan går det forresten med husbygging og valg av ting til interiøret?

    Linda

  4. 4 R3n3t 14/08/2010, kl. 11:40 am

    Hehe, jeg må le! En smule stolt? Vel så det, vil jeg;) Men du får full forståelse fra meg:) Snart er du hekta…


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 188,917 besøk

JEG TWITRER

august 2010
M T W T F S S
« Jul   Sep »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
Bloggurat

