FØDT SÅNN ELLER BLITT SÅNN?

Jeg har nettopp lest Født sånn eller blitt sånn? av Harald Eia og Ole Martin Ihle.

En bok om et spennende tema, skrevet på en lettlest og underholdende måte. Jeg tenker at denne boka kan alle lese, selv om de ikke er videre interessert i temaet.Jeg for min del har alltid vært interessert i tematikken rundt arv og miljø. Noe at det jeg husker aller best fra naturfagstimene er da vi hadde om arv og miljø.

I denne boka, som handler om alt fra kjønn, sex, rase, barneoppdragelse og intellekt, stilles stadig spørsmålet om arv og miljø, årsak og virkning. Kort sagt: Hva kom først? Er det miljøet som former oss, eller er det våre gener som former miljøet.

Boka var interessant og underholdende:) Nå går jeg bare rundt og tenker på arv og miljø uansett hvor jeg er og hvem jeg er sammen med:) He he, litt prega:)

0 Responses to “FØDT SÅNN ELLER BLITT SÅNN?”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 188,917 besøk

JEG TWITRER

august 2010
M T W T F S S
« Jul   Sep »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
Bloggurat

