ALENE ER BRA INNIMELLOM

I helga var vi på familieleir på Evjetun. Det var skikkelig gøy for oss alle! Det er så bra å være sammen med flotte folk, at man blir jo bare glad av det:) Det var masse tid til å bare henge rundt og være sosiale. I tillegg var det selvfølgelig masse gøy underholdning for oss voksne på kveldene, blant annet Beat for beat og musikal.

Når man er sammen med mange folk hele tida, kan det være godt, ja nesten en nødvendighet å trekke seg litt tilbake og være alene. Så det gjorde jeg:)

Jeg slang meg inn på senga inne på rommet og leste mens jeg koste meg med sjokolade og brus! Det er ikke ofte jeg gjør når jeg er hjemme! Ikke så lett å få til midt på dagen med tre unger:)  Men på leir var det nesten enda deiligere.

Og etterpå var det veldig gøy å gå ut igjen til den herlige gjengen jeg var på tur sammen med:)

0 Responses to “ALENE ER BRA INNIMELLOM”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 201,298 besøk

JEG TWITRER

august 2010
M T W T F S S
« Jul   Sep »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
Bloggurat

