JEG TOK MEG EN KNAUSGÅRD

I dag kom sommervarmen for fullt! Deilig!

Jeg har vært på stranda med ungene, og vi har kost oss godt! Litt skyer kom det etterhvert, men det var godt og varmt ute likevel.

Da mannen kom hjem tok jeg meg en Knausgård. Et nytt begrep her i huset. Dvs at når mannen  kom hjem fra jobb så tok jeg  meg en tur ut en time for å  gjøre noe jeg hadde lyst til 🙂 De som har lest bøkene hans skjønner hva jeg mener:) Det kommer absolutt ikke til å bli hverdagskost hjemme hos oss, men av og til er det skikkelig deilig!

Planen min i dag var at jeg skulle bruke denne timen til å gå tur i skogen mens jeg hørte på musikk på i- poden. Men etter ca 10 minutters gange var i- poden tom for strøm. Så da gikk jeg like godt tilbake og la meg i sola og las Min kamp 4 ( da kan man snakke om å «ta en Knausgård», he he)

Mannen er ute i kveld, så nå som ungene er lagt tenker jeg at jeg skal sette meg ned og se litt Sex and the City. Det har blitt en (u?) vane å kose meg med nachoschips og cheddarost mens jeg ser på Sex and the city, så nå kommer jeg for alltid til å tenkte på denne serien når jeg spiser nachos snacks:)

0 Responses to “JEG TOK MEG EN KNAUSGÅRD”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 199,867 besøk

JEG TWITRER

juli 2010
M T W T F S S
« Jun   Aug »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
Bloggurat

