BERGENSTUREN!!!

Jeg og mannen hadde en tur til Bergen forrige helg. Det var en nydelig tur, selv om bilturen var lang ( ca 8-9 timer hver vei). Men med tomt baksete gjorde det ikke så mye om vi måtte kjøre langt, er egentlig ganske koselig å kjøre bil sammen med mannen synes jeg. ( Har skrevet mer om min begeistring for kjøreturer med mannen her).

Kjøreturen var som sagt lang, men koselig. I tillegg til at vi hadde hele bilen for oss selv uten unger som blir lei av å sitte stille, var det også mye flott Norge å se på:) Jeg må ærlig innrømme at nasjonalromantikken fikk en stor oppblomstring i livet mitt da vi kjørte i Hardanger. Så utrolig mye flott natur vi har i Norge!!! Bare se:

Grunnen til at vi dro til Bergen var at vi skulle i bryllup til venner. I tillegg til ei helg et stykke utenfor Bergen tok vi ei ekstra natt på hotell og fikk kost oss i Bergen by:) Digg!


Noen høydepunkter fra Bergen by:

Bergensbryggen er jo alltid kjempe koselig:

Vi var innom en stilig butikk med mye fint i. Her var det både flotte bilder og fine tepper pluss alt man kan ha lyst til å fylle et hus med. Fant også en stor, stilig speile som står på stativ/ bein. Har alltid hatt lyst på en sånn i ganga ( når jeg får større gang) Ikke så lett å se den på bildet, men har tatt bilde forfra og bakfra:

Vi tok en tur med fløibanen sammen med en herlig gjeng. Flott utsikt:

Og sist men ikke minst: Vi fikk shoppet en hel del før vi dro hjem igjen!!! Det er alltid gøy å shoppe i andre byer, og det er alltid gøy å shoppe sammen med mannen:) Jeg fikk kjøpt meg ei Acne- bukse, skinnjakke og en kjole:)

1 Response to “BERGENSTUREN!!!”


  1. 1 Hege Beate Hagen 12/07/2010, kl. 9:23 am

    Heia Bergen og Vestlandet
    🙂
    Altså – helt enig!!
    Ha en god uke


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 200,465 besøk

JEG TWITRER

juli 2010
M T W T F S S
« Jun   Aug »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
Bloggurat

