NYDELIG BOK

Nå har jeg lest ferdig boka av Micheal Nyqvist: Når barnet har lagt seg. Jeg har skrevet om den tidligere her.

Dette var en nydelig bok av de sjeldne. Den var så nær, og likevel gav den rom for egne tanker. I boka forteller Michael om livet sitt, både fra barndommen og fra livet som skuelspiller, samt veien fram.

Det som gjør boka så nydelig er at den forteller så mye uten å bruke for mange ord. Noen ganger måtte jeg bare stoppe opp og nyte setningene ( Det er sant!)

Michael forteller om sitt liv, men berører temaer og følelser som alle kan kjenne seg igjen i. Han forteller om jakten på sine røtter, og jakten på suksess. Han blottlegger følelser som man ofte ikke snakker om, og han gjør det på en nydelig måte.

Jeg likte boka kjempegodt, og syntes nesten det var litt kjedelig å være ferdig med den. Anbefales!

0 Responses to “NYDELIG BOK”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 188,917 besøk

JEG TWITRER

juli 2010
M T W T F S S
« Jun   Aug »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
Bloggurat

