BORTE BRA, MEN HJEMME BEST???

Det er deilig med ferie altså!!!

Vi har hatt noen deilige dager i campingvogna, og en alenetur uten unger til Bergen! Turen til Bergen skal jeg blogge om senere, har ikke bildene tilgjengelig her. Det var bare masse koselig som skjedde, og mye flott natur!! ( ja, jeg vet at jeg høres ut som en gammel dame nå… Jeg er dame, men ikke gammel…)

Nå har vi noen dager hjemme før vi skal ut i campingvogna igjen. Det er godt med noen dager hjemme også innimellom!

Hva synes dere, er det best å reise vekk når det er ferie, eller er det greit å kose seg hjemme også?

Går det an å slappe av og nyte feriefølelsen selv om man ikke drar på ferie? Må man reise vekk for å få hverdagen litt på avstand?

Noen sier at de ikke klarer å slappe av når de er hjemme. At det alltid er noe som bør gjøres, og at det derfor blir stress å skulle slappe av og ha ferie hjemme. Jeg er ikke den typen kan du si…

Nå har vi som sagt vært noen dager i campingvogna, og har ikke vært hjemme på en liten uke. Når jeg kom hjem nå var det klart at det var en del ting som burde gjøres, men jeg satte meg rett ned for å se på Sex and the City…

I dag har jeg rydda litt og vaskemaskinen står på hele dagen, MEN, jeg koser meg likevel! Det er litt godt å skifte litt stue. Når vi er i campingvogna koser ungene seg masse, og når vi kommer hjem koser de seg også masse!

Jeg liker godt å være litt hjemme i ferien også.

Jeg sier som Ole Brum: Ja takk, begge deler!

1 Response to “BORTE BRA, MEN HJEMME BEST???”


  1. 1 Addriene 15/12/2014, kl. 1:09 am

    The abitily to think like that shows you’re an expert


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 200,465 besøk

JEG TWITRER

juli 2010
M T W T F S S
« Jun   Aug »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
Bloggurat

