NÅR BARNET HAR LAGT SEG

Jeg har nettopp begynt på en ny bok. Når barnet har lagt seg av Michael Nyqvist. Jeg så den tilfeldigvis på biblioteket, og hadde ikke hørt noe om den før ( kanskje rart men?). Nå har jeg lest tre- fire kapitler og jeg liker det jeg leser.

Først nå etter at jeg hadde lest litt i boka har jeg sett på omtaler av boka. I boka får vi høre historien om Michael Nyqvist. Seks år gammel fikk han vite at han var adoptert. I boka forteller han om barnsommen, og lengselen etter å finne sine biologiske foreldre.

Jeg ser fram til å lese resten av boka. Jeg har lagt den igjen i campingvogna, så må nesten vente til vi skal ut igjen:)

1 Response to “NÅR BARNET HAR LAGT SEG”



  1. 1 NYDELIG BOK « landsbyjenta Tilbakesporing09/07/2010, kl. 9:08 am

Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 199,211 besøk

JEG TWITRER

juni 2010
M T W T F S S
« May   Jul »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
Bloggurat

