CAMPING!

Vi har hatt noen deilige dager i campingvogna!

Nå har vi overnattet tre netter. Siste natta sov Adam gjennom hele natta… Det tar litt tid å venne seg til en annen seng ser det ut som…

Det er bare å innse det: Campinglivet er deilig!

En annen ting som er like sant: Campinglivet er litt pesete med små barn…

MEN, alt i alt der det herlig!!!

Vi har kost oss masse! Det har blitt tid til grilling, soling, kjasing, vin, trilleturer, lesing, besøk, small talk, is & peanøtter etter at ungene har lagt seg, stranda og mye mer:)

Mamma har kjøpt nytt bord til oss. Det var virkelig perfekt i forteltet. Det kan slås sammen sånn at det blir veldig lite, og kan likevel bli ganske stort når vi tar opp begge lemmene:) Tusen takk mamma!

Nå skal vi ha noen dager hjemme. I kveld blir det god mat og vin. I morgen skal vi prøve å få malt litt på huset. Deretter går turen til 30-års party hos svigerinna mi.

2 Responses to “CAMPING!”


  1. 1 astridterese 25/06/2010, kl. 8:06 pm

    det høres deilig ut med campingvogn, det kunne jeg også tenkt meg🙂 En annen ting: Jeg likte så godt bildet av det nye bordet ditt hvor ett av barna har gjemt seg under bordet! Det minnet meg på barnebarnet mitt på 2,5 år som også gjør slike ting!

  2. 2 landsbyjenta 27/06/2010, kl. 1:15 pm

    He he, ja han sneik seg med på bildet:) Campinglivet er deilig:)


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 188,917 besøk

JEG TWITRER

juni 2010
M T W T F S S
« May   Jul »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
Bloggurat

