NYDELIG!

Det er mange ting som har vært nydelige i dag…

Jeg synes det er nydelig nå tenke på at det er sommerferie! Nå er det bare en planleggingsdag i morgen, så er det ferie! Det er rart med det, nåe det nærmer seg ferie blir man plutselig heeelt klar for fri! Det skal bli skjønt!

En annen ting som er nydelig å tenke på er at jeg har hatt det heeelt topp på jobb dette året! Jeg stortrives på jobb! Denne siste dagen sammen med mine herlige førsteklassinger fikk meg til å forstå at jeg er heldig som har verdens beste klasse! De er herlige!

Det har vært nydelig vær i dag, noe som aldri er feil:)

Jeg har hatt en nydelig trilletur med mine tre gutter. Jeg var bare såvidt hjemom etter jobb før jeg tok med meg guttene på tur. De to minste i vogna og eldstemann på sykkel. Det var nydelig det!

I kveld skal jeg på syforening med mine nydelige venner. Det er alltid koselig, så gleder meg til det:) Ekstra stas blir det i kveld siden jeg forhåpentligvis får hilse på en ny liten baby:)

Håper dere også har hatt en nydelig dag:)


2 Responses to “NYDELIG!”


  1. 1 astridterese 23/06/2010, kl. 8:45 pm

    Det hørtes virkelig ut som en nydelig dag! jeg hadde en nydelig helg (sist helg, i Bergen) og det er deilig å konstatere at en kan klare seg gjennom mange halvgrå dager med slike nydelige dager i bakhodet!


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 199,211 besøk

JEG TWITRER

juni 2010
M T W T F S S
« May   Jul »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
Bloggurat

